11 november 2010

What a day

Är trött så jag skulle kunna sova ståendes men det går förvånansvärt bra ändå idag. Har fullt upp på jobbet så jag hinner inte tänka på att jag är trött :-) De få pauser jag har surfar jag lite på nätet så jag håller igång hjärnan.
Ser fram emot kvällen (efter ICA-besöket, handlingen ser jag inte fram emot däremot). Vi ska ha en lugn kväll hemma i soffan och nu SKA det bli en "sitta ner-kväll". Visst ska jag kvällsfodra och titta till dem, men ingen ridning idag även om det var jättemysigt i paddocken igår. Snö snö snö :-)

Trostan är inte så snäll mot K utan så fort K går till en höhög (och JA, jag sprider ut höet i massor av små högar, men det verkar kvitta för T. K ska bara bort bort bort från all mat) så är han där och lägger öronen bakåt och motar bort stackars K. Visst är det skönt att ha en häst som bara går undan och inte svarar när någon muckar bråk, men ibland önskar man ju att han skulle försvara sig lite!

Här är bråkstaken :-)

Inga kommentarer: