23 november 2010

Dag 13. Den här veckan

Jaha, då ska vi se. Hade ju hela veckan inplanerad, men har varit tvungen att ändra mina planer en hel del.

Tisdag. Jobb, sen hem och få hästarna skodda.
Onsdag. Jobb, förmodligen köra tillbaka lånehästen eftersom det är enda kvällen jag kan få hjälp att lasta. Vill inte att de nya hästen och lånehästen ska träffas i helgen.
Torsdag. Jobb, hoppas på att både hinna rida en sväng och att sitta i soffan en liten stund. Förmodligen måste jag storhandla också så då hinner jag förmodligen varken rida eller sitta i soffan, men man kan bara inte handla en fredagkväll. Är alldeles för mkt folk då!
Fredag. Jobb. Somna i soffan på kvällen. Rida om jag inte hann det på torsdagen.
Lördag. Får hem nya hästen förhoppningsvis. Hinna slipa lite i sovrummet och spackla det sista. Sen får vi se om det ÄR vattenläcka och alla väggar/golv ska rivas... då har jag lagt ner en massa jobb alldeles i onödan :-/ Köra in mer ved. Rida K en sväng. Vet att det var någonting vi skulle göra, men minns inte vad. Får kolla med sambon vad vi sa. Ska väl hinna med att adventspynta lite också. Blir tidig morgon på lördagen för att hinna med allting märker jag ;-)
Söndag. Osäkra planer numera. Får återkomma hur det blir.
Måndag. Jobb igen såklart. Rida på kvällen.

Inga kommentarer: