10 november 2010

Hepp

Idag ska jag hem och brodda hästen så att jag vågar mig ut på halkiga vägarna på en ridtur!
Funderar på en plan B då jag inte har någon lust att vänta ända till vecka 47 med att rida Trostan. Hovis kunde inte komma förrän då :-( Igår saknade jag inte ridningen ett dugg, men nu är jag ridsugen igen. Vill inte rida honom utan sko heller...
Det här är våra utemöbler med "lite" snö på...
Vintern är här och här kommer (på förslag från C) en favorit i repris:

T & K i tillfälliga "boxar" i uteboxen igår (annars trycker T upp K i ett hörn och sparkar honom och så kan vi ju inte ha det, alltså fick det bli tråd emellan så att K kunde få koppla av lite).

De verkade tycka det var skönt att få komma in och torka lite i ca 3 timmar innan de fick gå ut till kvällsmaten.

Inga kommentarer: