15 november 2010

En helt ovanlig novemberdag

Vad gjorde jag igår då? Jo, jag lyckades få upp köksgardinerna (wohooo), köket känns helt annorlunda nu. Till det bättre. :-) Tänk att lite tyg kan ha en så stor effekt!
Hann med en mysig ridtur med K på förmiddagen också. Han är precis lagom pigg just nu och helt underbar att rida! Vad gjorde jag sen då... jo just ja...jag köpte ju en häst. :-)
Har äntligen bestämt mig! Var inte alls svårt efter att ha provridit honom. Han känns helt rätt!

Här är han!!!!

Håll nu tummarna att han går igenom veterinärbesiktningen.

2 kommentarer:

C sa...

Nämen, vilken fining!!!! Nu tycker jag dock att du inte kan hemlighethålla mer, utan berätta!!! Vem är han, 4, 5 gångare? Ålder? Stam?
BERÄTTA!!!
och naturligtvis STORT GRATTIS till nya hästen!!!!!!! <3

MBJ sa...

Säger oxå GRATTIS!!! Kul! Är det 4 el 5 åringen el ingen utan en helt ny förmåga?? Söt såg han ut :)
Hoppas han är snällare mot K än T