30 november 2010

Dag 20. Den här månaden

Den här månaden (november) har jag:
Flyttat hem Kolbrúnn.
Lånat Trostan några veckor.
Köpt Brellir.
Kört in en hel massa ved.
Hämtat hem 800 kg halm.
Fått upp köksgardiner.
Köpt en ny vattenkokare.
Handlat 5 julklappar.
Hälsat på 2 nya grannar (eller...tja, det är ju VI som är nya, men iaf :-) ).
Inte varit sjuk en enda dag.
Haft sönder 2 vattenhinkar. (Lite våld löser allt...ehhh, eller inte alls)
Haft 13,8 grader inomhus som kallast.
Haft 17,6 minusgrader utomhus som kallast.

3 kommentarer:

C sa...

Det var verkligen ingen händelselös månad där inte!!! :-)

MBJ sa...

vilken fantastisk månad! kul, men jag förstår om du känner dig lite sliten.

G. sa...

Lite sliten?! Nejdå, jag är ju i toppform ;-) Börjar tröttna på motgångar däremot. Idag ska (tror jag när jag ser det) rörmokaren komma och kolla varför vi tappar tryck i systemet hela tiden och se om vi har vattenläcka a´la enorm :-/