14 november 2010

Dag 4. Det här åt jag idag

Jag började dagen med en kopp te och 2 mackor.
Hann få upp köksgardiner och rida K en sväng innan jag kastade i mig lite snabblunch bestående av 2 pepparkakor och ett halvt glas must. Bråttom bråttom. Skulle ju ut och provrida häst igen :-)
När jag kom hem åt jag lunch nr 2. En skagentoast.
Hittade skagenröra med bäst-före-datum på tisdag och eftersom sambon väntades hem någon timme senare ville jag inte laga någonting mer matigt. Hade annars tänkt passa på att äta lax till lunch, men så blev det alltså inte.
Ikväll blir det Herrgårdskyckling och potatis till middag.
Nu ska jag ut i stallet igen! Hästar får man aldrig nog av ;-)

Uppdatering: Vi hann med lite marängsviss innan kvällen tog slut också. Täcker in hela kostcirkeln nästan, banan, maränger, glass och grädde. Måste vara jättenyttigt *ler*

2 kommentarer:

C sa...

Vad har du provridit för något ??? Ja, en häst fattar jag ju, men mer specifikt än så tack:-) Du kan ju inte utlämna sånt för oss läsare!!!! :-)

G. sa...

En...svart såklart. Finns det andra färger?!? Sa jag att jag slog till och köpte honom? Vadå specifikt? *låtsas inte förstå* SKRATT