18 december 2010

Sista lördagen före jul

...den tillbringade vi på sjukhuset.
Jag och sjukhus fungerar inte så bra ihop. Trivs verkligen inte där. Vet inte vad det är - lukten, miljön i övrigt eller vad? Blir småsnurrig i huvudet, darrig i benen och mår halvdant. Å då är jag ändå helt frisk! Undrar hur man skulle må om man hamnade på sjukan och själv var dålig :-/
Trevligt ändå att träffa svärmor, synd att hon inte mådde bättre bara. Tycker så synd om henne!
Ingen av oss hade lust att skotta när vi kom hem så imorgon vet vi vad som står på programmet. Tar ju 2 timmar ungefär att ploga med traktorn och nu har ju den pajat så... 5 timmar med slungan kanske? Tjoho...eller inte. Jag erbjöd mig rida fram och tillbaka, fram och tilbaka på vägen med hästarna, men jag tror inte sambon köpte konceptet. Synd!

2 kommentarer:

C sa...

Nämen hua?!! Är svärmor fortfarande kvar på sjukhuset då antar jag?! Har hon varit hemma någonting? Ingen förbättring alls??!
*Empati*

Antar att ni hellre har 15 meter snö och en frisk svärmor (Mamma).

Tänker på er!
Kram till er alla!
<3

G. sa...

Hon opererades i onsdags. Mår väl sisådär, inte så jättebra. Hoppas hon mår så bra att hon slipper fira jul på sjukhuset!
Ja, fast 15 meter...då stannar jag nog hemma ett par dagar ;-)