29 december 2010

7 saker

Jaha, en ny utmaning så här i slutet av året...
Frida ber oss berätta 7 kuriosa om oss själva, och såklart hänger jag på.

1. Jag har i princip alltid hemlängtan. Skulle kunna lalla runt hemma precis hela tiden och aldrig få tråkigt.

2. Jag tycker det är riktigt tråkigt att dammsuga. Gör det enbart för att jag måste. Damma och plocka är mycket roligare!

3. Använder mina favoritkläder och -skor alldeles för länge, ända tills de ramlar i bitar och jag panikslaget inser att jag måste hitta nytt. NU.

4. Har bunkrat ca 10 förpackningar med julmust. Ja - förpackningar, dvs 4-pack. Julmust är GOTT!

5. Blir enormt besviken när jag fyller år och inte får paket. Behöver inte vara någonting "fint" och dyrt i paketet, jag blir lika glad för en chokladkaka! Det är tanken som räknas!!!

6. Trots att jag är extremt morgontrött går jag upp jättetidigt och börjar jobba bland de allra första. Allt detta bara för att få åka hem så tidigt som möjligt. Sa jag att jag gillar att vara hemma?

7. Har alltid en chokladkaka hemma i skafferiet. Den får inte ätas upp. Den ska bara finnas där. OM utifall man skulle bli akut chokladsugen och inte kunna köpa någon choklad...


Nu vill jag veta 7 saker om alla mina läsare!! KOM IGEN! Make my day! :-)

Inga kommentarer: