29 december 2010

Ordning och reda

I måndags hade jag en snövall som upptog 1/3 av min p-plats på jobbet. Hade det varit stora platser hade det ju inte gjort så mycket, men nu är de rätt små så när jag ställde mig bredvid snövallen hamnade jag en liten bit in på grannens p-plats.
Vad gör man? Man vill ju använda eluttaget så att bilen står på motorvärmare och kupefläkten hinner värma upp bilen innan man åker hem!

Skickade ett smågrinigt mail till p-bolaget och talade om varför jag stod som jag stod. Tänkte att nu lär det se ut så här till april antar jag... M E N. Icke! De pratade med sina entreprenörer och när jag skulle åka hem i måndags såg det ut så här:
Det var HANDSKOTTAT runt bilen?!! Till och med framför bilen hade de skottat. Igår morse plogade de kliniskt rent på ALLA p-platserna på parkeringen. Hahaha. Vad skrev jag i mailet egentligen? ;-)

Inga kommentarer: