24 december 2010

Julafton 2010

Ett mycket bra beslut att stanna hemma idag! Nu har jag också ont i halsen så det var TUR att jag inte åkte till mormor!! Blev en lugn hemmadag tillsammans med sambon och djuren. Lyckades se halva Kalle Anka, sen somnade vi i soffan. Jag vaknade av att jag drömde att jag var millimetrar från att bli överkörd av ett tåg :-/ Himla skönt att sova en timme mitt på dagen i alla fall! Blir en fortsatt lugn kväll och helg. I natt ska de få fri tillgång på hö för imorgon ska matten få sovmorgon! Inte ofta jag unnar mig det, men IMORGON!! Då ska jag sova :-D Men då ska hästarna ha fri tillgång, annars går det inte. Är ju hyfsat kallt så de behöver ordentligt med mat.
Julaftonsmys med mina djur :-)
Pucko trivs verkligen tillsammans med hästarna och de är snälla mot honom

1 kommentar:

C sa...

Unnar dig en riktigt härlig underbart skön sovmorgon!! Hästar överlever gott när de har fri tillgång, och hoppas du mår bra imorgon.
Hmm, fick du ont i halsen av att du missade OP:n? Eller blev det helt enkelt för lite? ;-D

Krya på dig från en annan ynklig liten sjukling, men på benen.
Kram....och nu kan jag önska God Fortsättning