13 december 2010

Lucia 2010

Lucia idag och julbord med jobbet. Gott! Lyckades riktigt bra den här gången. Åt tills jag var alldeles lagom mätt och sen slutade jag äta. Sen...upptäckte jag efterrättsbordet. Sen var jag så där proppmätt som man brukar bli efter julbord i alla fall :-)
Men det var riktigt goda efterrätter så det var det värt!
Sen gjorde det ju inte saken sämre att chefen gav mig ledigt efter julbordet!! Tjohooo
Hade en överoptimistisk tanke på att hinna rida ut innan det blev kolmörkt, men det hann jag ju inte. Men ska julpynta lite nu istället.
Var tvungen stanna på hemvägen och ta ett foto. Vinter när den är som bäst :-)

2 kommentarer:

C sa...

Hörrududu!! Du har ju fuskat, eller nåt;-) Flera dagar nu och du har inte avslutat utmaningen med dag 30!!!! (eller har jag missat nåt?)

G. sa...

Ahhh, det har jag ju glömt ja! TACK!!