21 december 2010

Nu nu nu NUUUUU

Nu vänder det!!
I natt som kommer är det längsta natten, sen går vi mot våren!!!
Med stormsteg hoppas jag. Eller...inte med storm, men snabbt ;-)

Finns fler sätt som det vänder på. Läget på min garderob kan bara bli bättre. Har slitit ut mina jeans totalt. Använder jag dem en dag till är det hål på dem sen. Mina stövlar är trasiga. Så det KAN bara bli bättre! Måste försöka hitta något annat par jeans som jag kan slita på. Annars får det bli inköp av nya för man kan ju inte gå runt med hål i kläderna!! :-o
Stallstövlarna får tjänstgöra dygnet runt numera, eller...ja, inte när jag sover. Men så fort jag lämnar huset. 2 nummer för stora, men varma och sköna. Det är ju TUR att man inte är fåfäng och skäms när man lallar runt på köpcentrum i stallmunderingen :-) Varm och torr om fötterna då är jag glad :-)
Tittade på nya stövlar igår, men hittade bara snygga skor, inga praktiska.

2 kommentarer:

C sa...

Kolla in Scorett och Canada snow-skor! Har JÄTTEFINA/PRAKTISKA och ASSNYGGA vinterstövlar, som passar för både shopping och stall i ett;-)
Jag är dödssugen!!

http://www.scorett.se/Woman-Brands/Canada-Snow/

G. sa...

Men scorett har ju så pluttiga skor. Jag vill ha strl 42 så man får i foten... Kan tänka mig 43 så kan man ha en gossig varm socka också, men 41 - då tar ju tårna i :-( Nästan alla affärer har till strl 41 :'-(