21 januari 2010

Trodde jag ja...

Trodde att jag skulle få mig en mysig ridtur i skogen. Trodde jag ja... Det ville inte K. :-)
Skithästen ;-) Vände och knallade iväg när jag kom. Gav en bit morot till en annan häst i hagen och då sög det visst lite i godistarmen. Då fick jag minsann komma fram. Men när jag ville ta honom under hakan först...där gick gränsen för infångad hade han ju inga planer på att bli. Så han fick inte någon morot. Man kan väl inte bara komma och inkassera godis heller?!??
Grimma på, sen godis. Ingen kompromiss här inte.
Så det fick bli en långpromenad på egen hand. Ganska skönt det också, men inte riktigt vad jag planerat. Men...hur ofta blir livet som man planerat?! Bara att gilla läget :-)

1 kommentar:

C sa...

Skönt att höra att du har en bra inställning till att saker och ting sällan blir som man vill!
För det blir det ju ändå aldrig....

*kram*