29 januari 2010

Äntligen paus

Blev lite orolig. Insåg att det var tyst i huset. Anade genast oråd. Tyst brukar betyda att det är något bus på gång... Lämnade genast datorn för att kolla upp busen, men han SOVER! Puh!!
Skönt. Idag har vi bråkat om diverse saker. Jag tycker inte att toaborsten är en lämplig kattleksak. Likaså är inte mitt huvud en kattleksak... som sagt...vi är inte helt överens.

Börjar få ordning på programmet till begravningen nu. Ska kanske ta och fixa mitt cv och söka lite jobb också. Börjar få lite panik för jag har inte sökt ett endaste jobb än :-/
Måste rycka upp mig och sätta fart! Men det är ju så mycket annat som har stulit ens uppmärksamhet...
Ligger efter med allt känns det som, men...en sak i taget så blir det nog bra :-)

2 kommentarer:

C sa...

Tycker att du har en alldeles godtagbar ursäkt varför saker och ting inte har hunnits med!!!

Visst är det väl charmigt(?) när man är oense med sitt husdjur?! Kan låta meddela att vi är oense om rätt mycket här hemma också.
Det positiva är ju att de ger en ett gott skatt emellanåt :-)))
Ha en toppenhelg och bästaste dag!

G. sa...

Vadå? Har du nåt emot att få dina vedträn spintade och klara (och utspridda i hela huset...) ;-)

Fördelen med en hund eller ett barn - de tar ju åt sig LITE i alla fall när man skäller på dem. Katten vänder bara på huvudet så är det bortglömt och busandet fortsätter i samma omfattning. Det är underbart lugnt när han sover :-))) Fast det är klart att det är roligt med bus också. Men det finns en gräns...