3 januari 2010

8:03

Kl 8:03 var det dags att vakna imorse. Då knallade det en katt rakt över mitt huvud och ansikte. :-) Vidare fram till nattduksbordet där han återigen försökte sno nässprayen...

Förstår inte varför han envisas med att sova på husses sida av sängen hela tiden. Detta trots att jag faktiskt till och med talat om för Pucko att jag betalat honom. Han verkar bry sig nada om det ;-) Jag hinner inte mer än lyfta över honom till min sida (husse vill ju inte ha honom på sin sida) så - studs studs - så är han tillbaka på husses sida.

Igår slipade vi spackel i hallen så idag ska vi på tapetjakt. Det bör ju vara klart till på tisdag då luftvärmepumpen ska monteras. Hoppas vi hittar en fin tapet! Annars får vi väl tapetsera efter pumpen är monterad.

3 kommentarer:

C sa...

Om inte Mohammed kommer till berget, så får.....ja du fattar fortsättningen.
Kanske läge att husse och matte byter plats i sängen och ser om det är just husse eller vald plats som är det viktiga;-)

C sa...

Dessutom....8.03??!!!! Är det läge för att man ska tycka synd om dig??*asgrav*
Jag byter gärna mot en bergsget. Där kan vi snacka...typ..04.03! Och då måste JAG gå UT!!
;-)

G. sa...

Är inte tiden som är avgörande, mer sättet man blir väckt på! Fast det beror ju på när man går och lägger sig också. Har blivit lite sent om kvällarna...eller snarare tidigt om morgnarna ;-) så det blir inte så många timmars sömn :'-( för oavsett så vill han väcka oss kl 7:30 - 8. Men vi är MYCKET tacksamma att han i alla fall SOVER hela nätterna och inte röjer runt då :-) (fast det lär väl ändra sig till mars...)