8 januari 2010

Stressad...

Blev otroligt stressad av att bli arbetslös. Nejdå, inte stressad över att hitta nytt jobb. Det gör jag nog så småningom. Det bekymrar mig inte så mycket.
Stressad däremot över allt jag vill/borde/måste hinna med nu när jag är arbetslös.
För att göra någonting åt problemet har jag nu skrivit ihop en A4-lista, där prioordningen kan komma att ändras med tiden, men just nu är det en lista att utgå ifrån i alla fall!

Så idag har jag betat av punkt ett och två :-)
Hallfrysen står och blir avfrostad nu och även köksfrysen har blivit rensad.
Sen blir det pappersarbete resten av dagen tills sambon dyker upp.

Effektiv dag, tyvärr ingen ridning men det var gränsfall till för kallt. Väntar och ser om det blir bättre temperatur i helgen. Det fungerar ju inte riktigt att bara skritta. Hälften av oss (läs: jag) tycker att det är jättemysigt men K måste få springa, annars går han upp i limningen av otålighet och myror i benen :-)

Inga kommentarer: