2 januari 2010

Helt galen

Pucko är helt tossig. Far runt som ett litet yrväder... Man ser bara någonting grått virvla förbi.
Han är kleptoman också! Min ena strumpa snodde han och den hittade jag under soffan i vardagsrummet och A's toffel var insläpad under sängen.
Jag hann i alla fall stoppa honom innan han snodde snorpapper ur soppåsen. Han var halvvägs in i påsen!! :-o
Han är ett riktigt litet busfrö... :-)

Han har i alla fall lärt sig att man inte får vara på köksbordet. Men det hindrar ju inte. Att man vet att man får betyder ju inte att man inte gör det... När A kom ut i köket och såg honom hann han inte ens öppna munnen så var katten nere från bordet och sprang iväg.

Förkylningen verkar ha givit upp nu i alla fall - äntligen! Tyvärr verkar jag ha smittat A...

2 kommentarer:

C sa...

Men det måste vara 1000 gånger roligare med ett yrväder som knycker allting, än en som sitter och trycker bakom en toalettstol?

Man brukar ju säga att man får för sina synder..Jag har då fått mitt i och med bergsgeten. Nu kanske det är er tur??? :-D
Kramis

G. sa...

Ja, det är MKT roligare! Mysko hade man bara dåligt samvete för... Att behöva vara så rädd för hemmiljön :-S

hahaha, ja turen har nog kommit till oss ;-)