4 januari 2010

Borta...

Jaha, man har ju hört talas om att hundar kan äta strumpor etc. Men kattunge äta en hel raggsocka?!?
Borta är den i alla fall...
Jag hade den till stallet igår på em/kvällen och imorse fanns bara en strumpa. Eftersom min sambo knappast är en kleptoman så är det inte honom jag misstänker utan den lilla grå.
Frågan är VAR har han gömt den?! Dags för storstädning kanske och se om man hittar på raggsockan ;-)

Idag på eftermiddagen försvann ytterligare delar av julpyntet - närmare bestämt julgranen. Pucko misstyckte och började dra fram glittret ur julsakskartongen igen... Nu är det bara lite julgardiner och ljusstakar/stjärnor, men de får sitta till ca 13 januari. Ljus kan man ju aldrig få för mycket av!! Även om det har varit himla trevligt väder de senaste dagarna!

2 kommentarer:

C sa...

Åh jo, visst kan kattungar få i sig en raggsocka...Men jag skulle föredra att du hittar den någonstans, så det är bara till att städa och leta. Fågel, fisk och mitt emellan:-)

G. sa...

Fast raggsockan är ju STOR så då borde det synas på magen. Får leta ordentligt idag. Lär behöva den när jag ska mocka - 20 minus idag. Brrr. Ingen ridning :'-(