21 december 2009

Nu vänder det!

Idag är det årets kortaste dag! Nu vänder det och blir bara ljusare och ljusare :-)
Mot SOMMARTID!!

Igår hann jag med en lång och mysig runda på K. Först längs vägen där det var så mycket packad snö att det var perfekt töltunderlag och sen genom skogen tillbaka.
Det snöade precis hela tiden så när vi kom hem såg vi ut som snögubbar!

På eftermiddagen klädde vi granen och gjorde mer julgodis. Nu snart färdigfixat!
Bara några julklappar som ska slås in.
Längtar efter några lediga dagar i sträck nu!! Ska läsa av lite resultat på plattor på julafton, men SEN är det jullov ända till på måndagen! *tjohooo* :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Har inte du jobbat idag??!!!
:-)
Då har jag suttit här alldeles i onödan och haft sympati med dig;-)
*skrattar*
Förlåt att jag inte svarat på ditt sms än, haft fullt upp..Kommer ett snart.

C sa...

Anonym är C..Men det fattade du säkert:-)

G. sa...

Klart att jag har jobbat idag!! Det är ju måndag :-)
Skrev ju bara om söndagen, för vem vill läsa om mina experiment och om när jag började städa ur ena labbet på måndagen ;-)
Morgonfodring, jobb, ICA och hemma vid halvåtta... inte alls onödig sympati ;-) :-) :-)