18 december 2009

Avskedsfika

Fick fina presenter vid avskedsfikat! Leilas "a piece of cake" och roliga muffinsformar :-) Detta trots att jag faktiskt inte bakat till jobbet en enda gång sen förra året :-S

Tur att jag hade med lite mazariner idag i alla fall! Ska bli kul att provbaka lite sen när jag blir ledig *host host* arbetslös menar jag. Men jag tänker faktiskt anse mig som LEDIG ända till 11 januari eller så. Har ju knappt haft någon semester i år och har en hel drös med innestående semesterdagar.

Någon som vill anställa mig fr.o.m. 11 januari? Jag tar emot ansökningar ;-) :-P Först till kvarn som erbjuder ett roligt och välbetalt jobb, hahahaha. Nä, bara att sätta sig och piffa till det gamla cv:t antar jag! Men inte förrän efter jul- och nyårshelgen!! Hästen ska kompenseras för bristande ridning först! Tror att han är lite understimulerad faktiskt...

1 kommentar:

C sa...

Kunde ju inte ha blivit en mer passande present!!:-)