7 december 2009

Måndagstur

Hade tur imorse. Hann morgonfodra innan regnet anlände.
Var inte lika geggigt som jag trodde det skulle vara. Är ju 2 Ikeakassar till ena hagen, en till den andra och sen lite hö till sjuklingen och en skottkärra åt grabbarna, men den kan man ju köra på plattan hela vägen ut på deras foderplatta. Kanon!
Passade på att mocka Ks box för ikväll blir det ju ingen ridning.

Nu är det labbande som gäller hela långa dagen.
Har äntligen fått till en lunchbokning med vännen L :-)

Måste komma ihåg att gräva fram julkorten vi fick förra året så att man vet vilka man ska skicka till i år. Fick ganska många har jag för mig... :-/ När är sista datum att posta dem? Brukar ju vara strax efter lucia har jag för mig.
Nä, nu är det dags att arbeta igen!

2 kommentarer:

C sa...

16 december!!:-)

G. sa...

Åh, tack!! 8 dagar på mig alltså... :-)