26 december 2009

Annandagen

Tror min häst hört att det är annandagen. Ridning en annan dag var hans tolkning ;-)
Klädde på mig lager på lager med kläder och tänkte ge mig ut på en ridtur innan snöandet övergår i regn. Trodde jag ja...
K visade upp sig i trav, galopp och krumsprång och försökte få igång sina polare att leka.
Bara att ge upp tanken på en mysig ridtur. Tur att han är så söt när han är på sitt bushumör!!
Det är nu man skulle haft 2 hästar... nåja...han dör ju inte av att vila lite och dessutom leker de ju för fullt i hagen.

Lekfull häst = glad häst. Alltid något. Matte får väl motionera sig och få friskluft på annat sätt idag :-)

K till höger har lyckats få igång T till vänster att leka...

1 kommentar:

C sa...

Klart man ska få vila och bara leka och ha skoj på Annandagen:-)
Men jag kan ju förstå en viss frustration ifrån ryttare, när man liksom bestämt sig.
God Fortsättning och hoppas att allt är bra?!!