30 december 2009

Brrrrrr

Tjugo minus idag. Blir ingen ridning idag inte. Orkar inte heller, men nu kan jag ju dessutom skylla på att det är för kallt :-)

Vi har städat bort tomtarna idag. Eller...JAG har städat bort dem medan busfröet har dragit i glitter och fejkad grangirlang. En plockar i kartongen och en plockar ur... Jag vann :-) Allt är i kartongen och nu är den stängd.

Blir lite suddiga bilder för han är ju aldrig still :-)

Nu ska jag lägga mig i soffan och ladda för lite storstädning. Eller stor- och stor... städning i alla fall! Måste dammas och dammsugas. Dammråttorna är så stora att han leker med dem ;-)

Så undrar man varför det ligger barkbitar ända borta i vardagsrummet...

Imorse kom han ut i köket, lekte med en barkbit som han sen tog med sig in i vardagsrummet.



Inga kommentarer: