29 december 2009

Great

Då var man sjuk igen då. Sitter i köket nära vedspisen med en fleecepläd runt axlarna (tack och lov att man har bärbar dator! ;-) ) och fryser så jag skakar. Rinner i näsan, nyser och ont i magen. Tjohoo.
Tacksam att jag i alla fall hunnit städa det sista på jobbet. Har kompledigt idag och imorgon. Skönt!!
Hann ju med att rida en liten sväng innan stora utbrottet också. Tror att jag ändrar middagsplanerna från att äta ute till att sambon får ta med någonting hem från stan efter jobbet. Har ingen lust att sitta och snora och nysa bland folk...

Hmm, undrar om vardagsrumssoffan ryms i köket? Känns ju aningen enklare än att kånka in vedspisen i vardagsrummet ;-)

3 kommentarer:

C sa...

Nämen din stackare!!:-(

Men är det inte alltid så, att man alltid blir sjuk när man blir ledig?:-(
Hoppas du kryar på dig fort, fortare, fortast!!

G. sa...

Ja, men hellre nu än på julafton :-) Eller mitt i sista försöket på jobbet!
Nu gör det ju mindre även om det aldrig är kul att vara sjuk...

C sa...

Nu får du hålla dig inne och hålla "han", "den", "det" sällskap. Snart undrar jag om "han" kanske ska få namnet "han";-)