10 september 2013

Rally

Igår åkte jag buss. Föraren körde så illa från jobbet att jag klev av vid stationen och tog en annan buss hem. Förstår inte riktigt vitsen med att stå på ändhållplatsen och vänta, avgå ÅTTA minuter sen och sen köra som en j-a blådåre ner på stan. Full gas och full broms. Trodde han skulle braka rätt in i bilen framför några gånger. Stannade inte vid hållplatsen när en plingade och ville av. Stod på hejdarna och stannade ute i körfältet bredvid en stadsbuss som stod på hållplatsen. Killen gick av och gick bakåt (mitt emellan bussarna). Då kör han iväg med vår buss. Inte världens bästa läge med en passagerare gåendes i körbanan kanske...

På morgonen åkte jag med en som hade huvudet på skaft så nu har jag ett datum på mitt 7-dagars prova-på-kort så nu kan jag inte bara fortsätta åka. Synd. ;-)

Sambon var och hälsade på på sitt jobb igår. Emil visade för tjejerna att han kunde flirta. Hahaha. Märks ju att han umgås med sin far hela dagarna ;-)

Inga kommentarer: