3 oktober 2011

Vinterarbetstid

Första dagen med vinterarbetstid och det känns redan motigt! Huvva...
Fast det är ju bara att gilla läget! :-)

Helgen började bra med underbart väder. Blå himmel, sol och hyfsat varmt. I söndags morse var det dimmigt och svalare. Hela söndagen var det mulet, men tack och lov uppehåll hela dagen. I natt kom regnet. Hällregn. Idag regnar det lite lugnare.

Jag måste vara världens lyckligaste...?
Varför då?
Jo jag har ju:
Världens bästa vän och sambo
Världens bästa mamma
Världens bästa syster
:-)

Lucky me!

Finns ju fler såklart, men ska inte tråka ut er med lång lista. Klart att jag gillar mormor och svärföräldrarna m.fl. massor (de är ju också världens bästa!) men nu blev inte listan längre än så här idag. Världens bästa djur har jag också...

Pucko var lite tveksam till den nya "altanen" igår, men balanserade ut till oss på bärlinorna och gosade lite :-) Finaste mysigaste katten :-D




Bor på världens bästa ställe gör jag ju också :-)



Önskar bara att jag fick vara hemma lite mer! Å att helgerna slutar rusa iväg... Har ju en konstant hemlängtan!!

1 kommentar:

C sa...

Oj, det var mycket positivism å lycka! HÄRLIGT!!!:-)