24 oktober 2011

Ibland förstår jag inte riktigt vad...

...sambon menar ;-)

Apropå en leksakskatalog och supersmala dockor som ev var förbjudna kunde ju inte jag låta bli att kommentera... jag hade en Sindydocka (lite mulligare, men absolut inte tjock) och en barbiedocka (smal) när jag var liten. Jag gillade visserligen barbiedockan bättre, men inte för att hon var smal. Jag tog ju ingen skada av det! Så tänkte man ju inte när man var liten.
Så ser jag hur sambon sitter med ett brett leende. "Var det inte DU som vägde 45 kg när du var 18-19 år och var över 180 cm?" Ehhhh... ooops. Tänkte inte på det :-P Hahaha.
Nästa gång ska jag tänka igenom mina åsikter först tror jag :-D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var Cindy smalare än Barbie? Kommer inte jag ihåg? Och inte bara för att jag inte kommer ihåg utan för jag tror precis som du att man inte tänkte så då. Och inte tror jag du var lång och smal för att du lekt med barbie heller, tror inte genetik tar hänsyn till sånt. Så det så!! ;
Buy the way, har du satt några lökar hos pappa, typ scilla och annat? /M

G. sa...

Nä, bara kortlivade växter. Mamma har planterat skilla. Barbie var smalare än Sindy. Genetik å genetik...filmjölk å ingen mat tror jag det kallades :-S
Lyktan sitter där om du ska dit (den med små ljus). Vet inte när mamma sätter dit den andra? Alla helgons dag kanske?
Måste ses snart. F måste få paket ju!!

Anonym sa...

o du :)/M