4 oktober 2011

Nu förstår jag ingenting

Vi gick och la oss TIDIGT igår. Klockan var inte ens halv tio. Ändå var jag helt död när väckarklockan ringde imorse! Verkar ju inte spela någon större roll om man sover lite eller mycket för oavsett så är jag helt slut på morgonen och vill absolut inte lämna hemmet.
Jag tror inte Pucko vet hur bra han har det... ;-) Tänk om man fick vara honom istället! Komma och gå som man vill. Strosa runt ute, sova i nya kojan, strosa runt lite till på nya äventyr, fånga lite mat, in och sova lite hos matte och husse, ut och gosa med hästarna. Ja, han har det verkligen toppen!!

Sista veckan utan helljus på bilen om morgnarna... det blir snabbt allt mörkare nu! Ser fram emot lite minusgrader och gärna lite snö också. LITE sa jag. Inte metervis och hela tiden :-)
Vill ju kunna börja använda mina nya fina fotbeklädnader!!
Men mörkret ser jag INTE fram emot! Jag vill ha dagsljus mellan kl...ska vi säga 6 åtminstone till minst kl 20. Var beställer jag det?!
Jag vill ju hinna rida ut på BÅDA hästarna i dagsljus. Varje dag! :-)

Inga kommentarer: