8 oktober 2011

Ajaj

Har skaffat mig 4 svanskotor tror jag... Ajaj!
Red Kolan först, gick finemang förutom att han hade nitroglycerin under hovarna :-D

Sedan red jag Brellir som gick skitbra!! Han töltade i form, var jättefokuserad och jag likaså. Fokuserad alltså. Eftersom Brellir var så koncentrerad såg han inte vägbrunnen förrän han var alldeles bredvid. DÅ såg kan den och blev LIVRÄDD :-/
Hoppade rakt upp i luften och samtidigt åt sidan. Gissa var jag tog vägen... Rätt ner i backen och landade på - svanskotan :'(
Slog i huvudet också, men där gör det inte ont i alla fall. Men bara att köpa ny hjälm. Har man slagit i huvudet en gång ska den kasseras.
Någon som vet hur lång tid det tar för en svanskota att läka??
Kan knappt gå, sitta, stå, ligga, luta mig framåt. Får se hur det blir imorrn?!?? Bättre hoppas jag!!! :-)

2 kommentarer:

C sa...

Jag spräckte svanskotan på min 20-års dag. Tog två veckor innan jag kunde bajsa:-/ och än idag kan jag inte sitta rakt upp och ner på en hård stol. Så jag hoppas verkligen att du inte slagit sönder den. Dumma vägtrummor!!! De kan ju attackera juh!!! Tur att du inte skadade huvudet!!!
Kraaaaaaaaam

G. sa...

Har redan tänkt den tanken...att övergå till flytande kost. Tänker INTE gå på toa på MINST en vecka. Så är det bara :-S
Sambon bara fnyser åt mig när jag säger att jag MÅSTE BARA rida om...2-3 dagar. Orkar inte tänka på att inte få rida :'(
Ska öva på att stå så ska jag nog kunna stå upp o rida snart :-P