7 oktober 2011

Äntligen!

Äntligen är det fredag igen!
Jag överlevde till idag :-) Då var det nog inte hjärtat... ;-)

Fick jätteont i bröstkorgen igår. Kunde inte röra mig. Satt i soffan och googlade på bröstsmärta.
Ring ambulans om det är första gången och inte går över på 15 min.
Väntade en timme. Ingen förbättring. Funderade lite, men jag gillar ju inte sjukhus. Gillar inte är dagens understatement. Jag blir nästan lite fysiskt sjuk bara av att befinna mig på sjukhus.
Så vi gick och la oss istället :-)

Obehagligt var det i alla fall. Har bara haft sånt där att det hugger när man andas. Inte att det gör konstant ont oavsett om man andas eller inte.

Men mamma - jag lever ju! Jag veeeeet att jag inte gör rätt jämt, men nu gick det ju bra.
Sambon fnyste åt mig när jag sa att jag är ju i alla fall för ung för kärlkramp/hjärtinfarkt. Han påstår jag är gammal?!?? Jag fattar ingenting. Jag är ju bara...eh....23, eller?

Ikväll blir det en LUGN kväll. Trött efter veckans äventyr.
I helgen fixar vi antagligen klart altanen. Ja, det som SKA vara klart innan vintern alltså.
Räcket sätter vi upp nästa sommar. Stolparna ska målas först. Ska hinnas med en massa ridning också :-)

Inga kommentarer: