11 december 2011

Tredje advent

Redan tredje advent! Nu har tomtarna fått komma fram också :-)
När jag var liten julpyntades allting den 23:e. Kruxet är ju att efter annandagen vill jag städa bort julsakerna så man hinner ju knappt se grejerna... På det här viset hinner man ju (kanske?) få lite julstämning FÖRE jul!

Dagens bästa: det blir svårt att välja. Å ena sidan ridning i minus 1,5 grad och VINDSTILLA och solsken. Å andra sidan att sambon hittade felet på vedpannan så nu fungerar den!! VÄRME i mängder :-D Kan inte välja, jag väljer båda alternativen!
Dagens sämsta: Hmmm, ska väl vara att dagen snart är slut kanske ;-)
Helgerna går så himla fort!

Börjar nästan ångra att jag inte tagit någon semester i jul... :-/ Det är ju det som ÄR jul liksom. Att få vara hemma många dagar i sträck, rida, sova mitt på dagen, äta julgodis och bara ha det bra. Nu blir det bara futtiga 3-dagarshelger istället för långledigt. Hur tänkte jag???

Inga kommentarer: