5 december 2011

Jobb å jobb å jobb....Aaaaaskungen...

Lite smådrygt att hela tiden ligga efter på jobbet. Hur mycket man än jobbar.
Men nu skulle jag blogga, inte gnälla :-)

Igår hade vi - hör och häpna - nästan en lugn dag!! Syster med familj var förbi på en fika, vi städade och gjorde 7 matlådor och lastade av lite hö. I övrigt var det en "arbetsfri" dag!

Dagens hiss och diss:
Idag vill jag dissa matinköp. Tar en evinnerlig tid och kostar skjortan, men det är ju lika bra att handla så att man klarar sig MINST en vecka. Jag vill INTE handla mer än en gång i veckan. Känns som bortkastad tid. Inte blir det roligare av att de möblerat om på butiken där jag handlar så nu hittar man ingenting längre och får springa fram och tillbaka.

Jag hissar fikarasten. Min enda möjlighet att få sitta, få titta på datorn lite, blogga och facebooka lite. Saknar verkligen att få ha lite tråkigt på jobbet nu! Så att man hinner med allt det där andra som man ska hinna med också, som nu står och samlar på sig till berg. Fler fikaraster åt folket! Gärna mer semester också ;-)

Inga kommentarer: