23 december 2011

Da'n före doppareda'n

Dagen innan julafton och dagen innan all julmat. Magsjukan är här och verkar vilja stanna.
Nåja, äggröra, smörgåsrån och cola får väl vara mitt julbord imorgon... kanske lite vörtbröd i alla fall?
Lite smådrygt att behöva springa på toa mest hela tiden, men skönt att vara hemma!
Mellan illamåendepucklarna och toabesöken har jag hunnit både skriva lite brev och läsa lite bok. Tror att tv:n börjar bli lite överhettad nu också... inte för att det är mycket att se, men jag har bara inte stängt av den :-)
Har bara sett en svart hästrumpa idag. De stod vid fodergrinden och hängde redan kl 10 och väntade på att få lunch :-) De har ju fattat konceptet, men de verkar inte ha dunderkoll på klockan ;-)
Imorse hade jag en tanke på att kunna rida lite mitt på dagen, men den planen sprack. Vill röra mig minimalt. Skönt i alla fall att alla klappar är inköpta och levererade!!

God Jul allihop!

Inga kommentarer: