29 december 2011

Brrrrr

5 plus, regn och kraftiga isvindar. Känns som minus femton.
Mitt favoritväder! Not...
Snart ska jag hem och SOVA!!! :-)
Har sömnbrist i kubik så det enda jag vill är att få krypa ner under täcket.
Stackars min sambo... fast han har ju roligt åt mig om morgnarna i alla fall när mina ögonlock inte alls vill stanna uppe!

Hände något läskigt på lunchen. Först lyxlunch på stan med mamma. Gott! Sen på väg tillbaka till jobbet tittade jag till på telefonen och såg att jag hade ett missat samtal. Ahh, säkert från mamma tänkte jag, men skulle ändå kolla i loggen. Då står det PAPPA MOBIL?!!!!
Tog några sekunder innan jag fattade att det var JAG som ringt hans gamla nummer och inte tvärtom *PUH*. Eller jag och jag... som vanligt är det mitt headset som busringt.
Det ringer oftast till Åsa, vilket jag inte förstår för hon är inte sista numret i listan! (Förlåt Åsa, men det ÄR INTE jag!!!) Men ibland överraskar den och ringer till någon slumpmässigt i telefonboken. Tydligen pappa idag... Men innan jag fattade att det var headsetet och inte ett missat samtal... trodde knappt mina ögon.

2 kommentarer:

C sa...

Usch vad läskigt! Funderar inte på att ta bort pappas nummer?!? Fast jag kan förstå om det är på nåt vis skönt att ha det kvar. Tur att det var du som ringt och inte tvärtom.
Ska nog be A videofilma dig på morgonkvisten!!!:-) vill gärna se hur en trött G ser ut, utan ögon!!!:-)))

G. sa...

Det är inget att se - jag lovar ;-P