6 december 2011

En vecka till lucia

Dagarna går FORT nu! Julklappsidéer är det ont om...
Borde göra 3 saker samtidigt på jobbet. Gillar inte att inte hinna med :-(
Men det är ju inte mitt fel egentligen. Jag har ju bara 2 armar och 8 arbetstimmar per dag. Jag kan inte trolla!
Men sur kan jag bli... särskilt när pensionärer som är inne och jobbar tillfälligt kommenterar saker som att "fönstren borde städas ur och alla bänkar flyttas" nu när fönsterputsarna är här och "att det ingår faktiskt i det man är anställd för, det ingår i lönen".
Varför skulle JAG vara ensam ansvarig för det?? Var står det i min arbetsbeskrivning om jag får fråga?? Dessutom har jag mycket viktigare saker att göra.
Dissar: Pensionärer som borde hålla sig hemma istället för att jobba *sur*
Hissar: Att det är en vecka till lucia

Inga kommentarer: