17 februari 2011

Toppenvecka

Trots flunsan verkar detta bli en toppenvecka med överraskningspost, klädleverans och det ryktas om BREV imorgon!!! Jippiiiiiiii :-D
Det enda som saknas för en fulländad vecka är lite ridturer... Men det kanske kommer.
Klockan är nu tio i sju och rethostan har inte börjat ännu!! Anar en förbättring!

Fodrade hästarna på eftermiddagen så nu behöver jag inte ut något ikväll och inte imorgon bitti. Förhoppningsvis. Har ju fodrat så jag ser höet från köksfönstret. MYCKET smidigt! Dels ser man om det finns mat kvar åt hästarna och dels kan man titta till hästarna :-) Perfekt!!

2 kommentarer:

C sa...

Ja visst är det toppen när man kan skåda sina 4bentingar från köksfönstret:-)
Håller alla tummar och tår nu för att du slipper hosta bort hela natten!!!! T A D E T L U G N T!, Men misstänker att det är precis det du gjort de senaste 2 veckorna?!

*kram*

G. sa...

Haha, nä, kan inte ta det lugnare för då hamnar jag i koma. Enda gångerna jag rör mig är för att gå på toa, gå ner i källaren och duscha/elda och ibland sätta mig upp och blogga/"facebooka". Hur skulle jag kunna ta det lugnare?!