17 februari 2011

Äntligen!!

Har äntligen fått sova längre än en timme i taget i natt!!! Så otroligt skönt!
Idag ska jag fortsätta projektet jag påbörjade igår. Kläderna jag beställde förra veckan kom igår men jag orkade bara prova några plagg så jag har hälften kvar.
Blir en del att skicka tillbaka...men det var ju väntat. Att köpa byxor via nätet är inte optimalt för mig med mina långa ben. Allt som oftast slutar byxbenen ovanför fotknölarna. Gillar inte heller extremlåg midja som många byxor har. Man vill ju inte visa hela trosorna när man sitter ner?!? Var ett rejält träningspass att prova kläder för en som legat i soffan i 1,5 vecka, så jag orkade bara med 3 jeans, en klänning och 2 kjolar. Resten ska provas idag :-) Nästan som en liten julafton ;-)

Hästarna fick fri tillgång igår igen. De hade fortfarande mat kvar, men sambon fyllde på med en bal till och de har fortfarande en massa mat kvar. Tror att de har slutat hetsäta nu så det går inte åt lika mycket längre. Skönt att slippa ut innan man hostat upp allt som inte hör hemma i lungorna!
Saknar ridningen, men känns för tidigt att ge sig ut än. Måste ju orka också...inte bara vilja :-)

Inga kommentarer: