10 februari 2011

Snö och snö och snö

Snöar både horisontellt och vertikalt. Sambon plogar för 3:e gången idag och eftersom rörmokaren kommer tillbaka imorgon bitti lär han upp tidigt och ploga igen. Själv har jag influensadispens. Har lunchfodrat idag, men att skotta...nja, inte riktigt än. Jobbar fortfarande på att försöka orka sitta upp i soffan :-)
Ska snöa till lunch imorgon, sen har de lovat att det ska bli lite bättre väder!
K förra helgen
Att inte Pucko får nackspärr...?! Kan det vara bekvämt det där??

1 kommentar:

C sa...

MysPucko!!!:-))) Jadu, fråga mig inte angående missars sovställningar, men tydligen så kan det vara skönt på alla "ledder och bredder".

Din stackare!! Ägnar dig en tanke och är glad jag att är vaccinerad mot flunsan!! Vi har samma lika problem här. Även rörmokaren kommer hit imorgonbitti, så sambon har fått ta en semesterdag för att hinna ploga innan de dyker upp.
Själv får jag skotta mig ner till stallet på ett eller annat vis imorgonbitti.

Krya på dig!!! Kanal pågår!!:-)