11 februari 2011

Skönhetssömn...

...eller inte. Kanske därför jag inte är så vacker *fniss*
Får inte sova om nätterna. Man sover lite och hostar mycket, sover lite till och hostar ännu mer.
Tror jag fick ihop ca 4 timmar i natt, men allt annat än sammanhängande. Tur att man kan småsova lite på dagen!
Sover fortfarande i soffan eftersom sambon också hostar. På det här viset får vi i alla fall sova NÅNTING. :-/

Vi är insnöade idag. Sambon ska snart ut och ploga. Hade jag varit frisk hade jag nog ändå inte tagit mig till jobbet idag. Inte på morgonen i alla fall. Men nu är jag ju inte frisk så det är inget problem. Bara att tillbringa ännu en dag i soffan. Får sittsår snart tror jag, men orkar ju inte vara uppe och springa...
Får väl se om rörmokaren tar sig hit idag. Är inte plogat på grusvägen än.
Hästarna har fortfarande semester. Det är ju inget vidare ridväder, men även om det hade varit det så orkar jag inte med sådana äventyr än :-( Längtar SÅ tills jag får rida en sväng igen!
Kan ju vara ett mått på när det är dags att jobba igen. Orkar jag inte rida orkar jag inte heller jobba!!!

Inga kommentarer: