14 februari 2011

Kors i taket

Jag tog mig både till och från vårdcentralen. Vet inte hur, men jag lever, bilen är hel och alla medtrafikanter är ok. Var nog ingen vidare bilförare dock. Orkar ju sitta i soffan 10-15 min innan jag måste lägga mig igen och bilresan till vårdcentralen tar drygt 25 min...
Kollapsade på deras soffa i väntrummet när jag kom fram.
Höll på att hosta ihjäl mig på hemvägen :-( Hostade så jag nästan spydde, tårarna och snoret rann. Gud vad det är roligt med influensa *ironisk*

När jag kom hem såg jag hästarna ligga snön och njuta av solskenet. Helt underbart väder. Kallt men vindstilla och solen värmer massor numera :-) Tänk om man hade orkat rida lite... men men.
Eftersom jag inte får sova på nätterna tänker jag slå igen korpgluggarna nu en stund. SÅ skönt att få sova lite på eftermiddagen!!!
Fick finaste blommorna av bästa sambon när han var hem på lunch :-D

Inga kommentarer: