21 februari 2011

Snart så...

Börjar känna mig lite piggare. Får jag bara sova någon natt så ska jag nog kunna försöka jobba.
Har inte mycket ork, men det lär väl ta ett tag innan man är tillbaka i den konditionen man var före influensan. Bara gilla läget och ta det lite lugnare än vanligt :-)

Helt otrolig vinter i år. Det har varit MÅNGA dagar med blå himmel och solsken den här vintern!! Men även om det varit en underbar vinter så...LÄNGTAR jag efter vår och sommar nu! Att kunna sitta utomhus och fika, att kunna gå runt i t-shirt, att rida utan vantar...och att riva ner kilometervis med taggtrådsstängsel ;-)

Min favoritvovve är sjuk :-( Håller tummarna att det inte är någonting farligt och att han snart får må bättre! Inte kul när fyrbeningarna är sjuka :-(

1 kommentar:

C sa...

Skönt att du är på bättringsvägen. Jo, det tar tid att återgå till normal kondition efter att ha varit sänkt i influensa. Nu kan du börja se framåt och längta efter oktober, när man får vaccinera sig emot den;-P

Favvovovven hälsar så mycket och tackar med blöta pussar, för omtanken. 1 matsked ost/skinkpaj har slunkit ner och orkade vifta på svansen idag när husse kom hem från jobbet. Så här håller vi tummar att det ska vända och gå åt rätt håll nu.


Hmm, soligt??! Här har det f_n snöat HELA dagen!! *SUCK*
Men jo, visst har det varit många fina dagar, men då har det å andra sidan varit så kallt att man föredragit att sitta inomhus och glo ut genom fönstret. Give me some insects and summer please!!;-) Hahaha.

*kraaaaaamis*