26 maj 2010

Usch då

Jag har visst bloggat lite dåligt. Sorry!!
Hinner liksom inte med riktigt. Det går i ett på jobbet och när jag kommer hem byter jag om och åker/går raka spåret till K. Sen är det middagslagning när jag kommer hem igen och då är klockan redan mycket och sen finns liksom ingen tid över. Alls. Till någonting.
Men, men...that's life.
Så här såg det ut i måndags när K och jag var ute på en kvällsrunda. Mysigt och riktig livskvalitet!
Veckans hiss: Blåtandsheadset till mobilen. Kunde svara i mobilen och fortsätta tölta och ändå ha full (nåja...någorlunda) koll på K :-) K blev allt lite förvånad för han vet ju att när den där plastsaken piper ska man stanna och stå still tills matte pratat klart. I alla fall 90% av gångerna. (I de andra 10% fallen så svarar jag helt enkelt inte :-) )
Veckans diss: Myggor... de är ju överallt! Myggor som surrar och myggbett som kliar så man blir tokig.

Inga kommentarer: