28 maj 2010

TGIF!

ÄNTLIGEN fredag :-)
Är helt färdig, men nu är snart den här arbetsveckan över.
Igår var jag så slut att jag inte ens orkade rida. Det säger väl en hel del!?!
Lär mig massor av nya saker på jobbet och blir alldeles trött i lilla huvudet ;-)

Ikväll ska jag i alla fall hinna med en liten ridtur i det fina vädret. Ridtur och så ska det switchas.
Fästingsäsongen är här nu. Vi plockade 2 fästingar på Pucko igår.
Man måste ju vara båda två för den nyfikna lilla krabaten ska dels gosa hela tiden och sen är han ju så nyfiken och ska vara med och kika överallt. Något som blir lite svårt när fästingen sitter i nacken... Annat var det med gamla P. Honom tryckte man till på ryggen och sa ligg till så låg han där stilla och spann. Mycket lättare att plocka fästingar på honom! Men det kanske blir ordning på Pucko också så småningom ;-)

Middag ikväll? Ehhh, pass :-) Hoppas sambon har någon bra idé för jag har idétorka...
Förslag mottages tacksamt! Snabbt och gott ska det vara. Gula måsen redan utnyttjad under veckan så det är inget alternativ.

Längtar SÅ till nästa helg...stoooora planer på gång!! :-)

Inga kommentarer: