21 maj 2010

Äntligen fredag!

Det har blivit lite dåligt med bloggandet senaste veckan. Haft fullt upp med nya jobbet och att hinna med K ordentligt. Är rätt trött nu :-) Vänjer mig nog så småningom...
Några bilder från i veckan:
Igår fick K sitt vårbad så nu är han hyfsat ren efter hela långa vintern. Tror han tyckte det var rätt skönt för han stod helt still trots att det var kallt vatten :-)
Nu är nästan vinterpälsen på rumpan borta den också, men bara nästan.
Dagens höjdpunkt:
Red en "göra hästen glad-tur" och red längs ån. K fick galoppera en bit också så jag tror att han tyckte det var en toppenridtur. Fast matte hade ganska trevligt hon också!
Hiss & Diss
Jag dissar
- att det tänker bli sämre väder i helgen. Jag vill ha sommar NU!
- att gamla jordgubbslandet är översållat med ogräs och behöver rensas.
Jag hissar
- att det är sol, fredagkväll och en hel härlig helg framöver.
- kvällens mysiga ridtur

Nä nu ska jag sooooova :-)

1 kommentar:

C sa...

Fina bilder!!:-)

Instämmer med din hissa och dissalista.
Hoppas du får en toppenhelg och att det inte verkar bli fullt så dåligt väder som först utlovat. Håll tummarna.
NattiNatti och sussa sött!