4 maj 2010

Mission accomplished

Igår avslutade vi projekt 2. Bilder kommer... imorgon kanske :-)
Skönt att ha det avklarat!! Klädkammaren är också färdig...ja...alltså MIN bit är färdig. Nu är det sambons del kvar. Inte så att jag har gjort halva rummet. Det är vissa detaljer som jag överlåtit till sambon och de är kvar att fixa.
Snart är jag redo att börja jobba. Tror inte det är någon idé att påbörja projekt 3. Får bli ett kvällsprojekt i sommar istället. Finns ju att pyssla med ändå. Borde rensa ur garderoberna och byrån... *suckar* tjohoo. Mycket roligare att fylla på i garderoben än att rensa ut saker!!

Idag har jag varit på IKEA och lunchat med L. Trevligt och alldeles för sällan!!!
Måste ta tag i det där med att ses lite oftare.
Hann shoppa 600 gram te också så nu är telagret säkrat för heeeela sommaren!
Hann också med en liten ridtur på eftermiddagen. K var pigg som sjutton! Tänk att det är så mycket energi i lite gräs?! ;-)

Inga kommentarer: