17 maj 2010

Puh!!

Första dagen i mitt nya liv. Vad trött jag blev i lilla huvudet idag :-)
Många nya intryck!

Jag är nu ganska säker på att Pucko blivit stucken av ett flygfä... Han fick lite mat när jag kom hem från jobbet och han kastade sig glupskt över den. In i köket kommer en fluga, modell rund och fet, och flyger ner i närheten av Pucko. Pucko tittar upp med en skräckslagen min där han står och äter sin mat. Inser att det är DÖLÄSKIGT och galopperar ut ur köket, sladdar omkull i hallen och fortsätter som ett grått streck in i vardagsrummet. Kvar i köket sitter matte och fnissar åt honom. Det var ju bara en helt ofarlig liten fluga!!

Återkommer en annan dag om dagens ridtur...
På återseende!!

1 kommentar:

C sa...

Grattis (eller nåt) till ditt "nya" liv! Hoppas det blir kanon!!:-)
Väntar med spänning på bild och text angående ridturen:-))