9 januari 2009

Våren på väg...

...och med den kommer knotten. Borde verkligen ta tag i det här med att laga eksemtäcken så att de är hela och fina när insektssäsongen börjar.


Nästa häst ska absolut INTE vara eksemhäst. Inte främst för att det är synd om dem att de plågas så av kliande och sår och lidande utan att JAG HATAR att sy!
Framförallt när det gäller täcken, småhål, revor, stora hål, avslitna resårband osv osv.
Någon som brinner av syiver? Lust att hälsa på hos mig? Jag har handarbete som bara ligger och väntar... ;-)


Fotokommentar: Detta är ett foto från förra säsongen, han har inte behövt "klä på sig" än!! ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm du VET ju hur mycket jag älskar att sy. Men "deal"...Om du kommer och hälsar på, så lovar jag att jag kan sy ihop något.;-)

Anonym sa...

Om JAG kommer o hälsar på...hörrududu :-) Du åker ju förbi mig varenda måndag! ;-)

Jag och mitt Alter Ego sa...

hmm, ok...men om DU då är hemma vid 9-10 tiden på måndagar så LOVAR jag att stanna ;-)

Jag och mitt Alter Ego sa...

förmiddagar alltså!!!!!!

Anonym sa...

Va?! Stannar du bara en ynka timme :'-(