2 januari 2009

Äntligen!

Äntligen helg!!!
Efter en låååång arbetsvecka...ähum...arbetsdag menar jag. ;-)
Fast trots att jag gillar att vara hemma så var det faktiskt riktigt roligt att jobba!
Det är ju tur det, med tanke på hur många vakna timmar man faktiskt tillbringar där!!

Hann även med en kvällssväng i paddocken. K kändes mjuk och fin! Lite hårt i backen, men skritt går ju alldeles utmärkt.
Efter ridturen passade jag på att kvällsfodra (tar inte ens 10 min!) och sen åkte jag hem för att lassa in mer ved i vedspisen :-)
Så SKÖNT med RIKTIG värme och inte bara elementvärme!
Vill ha en öppen spis i vardagsrummet. Kan man skriva det på önskelistan tro?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart man kan skriva det på sin önskelista...men verkar "overkill" om ni nu ändå letar gård med ljus och lykta?;-)