8 januari 2009

Jag undrar...

...vem det är som häller klister på mina ögonfransar om nätterna...!?
Är ju sååå svårt att ta sig upp om morgnarna :-)
Tur i oturen så känns det ju lite som tisdag idag, men det är ju redan torsdag!
Snart helg!!

Fast helgen förstör lite också. Kan inte påbörja mina försök förrän på söndag *morr*.
Annars blir 17-timmarsdagen på lördag och det går bara inte för då är vi inte hemma!
Får väl försöka hålla mig till på söndag då. Får ägna resten av veckan till förberedelser.,,och planering.
Tråkigt, men nödvändigt!

Blev inget stall igår förutom mockningen på morgonen, men jag tror inte det går någon nöd på K direkt. Han har ju sina favoritlekkompisar i hagen som han busar med varje dag då det är sol :-)
Undrar varför det inte är lika kul att leka när det är mulet?!?
Han ser och känns förvånansvärt bra i benen! Kul!! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha vilken tur att du inte sett mig på nätterna, komma smygandes med björnklistret;-)

G. sa...

Hrmpf är det DU din rackare...!?! ;-)

Anonym sa...

:-) Japp, så är det...'Jag och Pysen vettu;-)