14 januari 2009

Så var det en ny dag igen då

Jag är hungrig och vill ha lunch! NU!
*Suckar*
Min kropp verkar inte vilja bli omprogrammerad till att börja tidigare om dagarna ;-)

Har snart jobbat min veckoarbetstid... hur göra då då?
Ska hålla det till 40-timmarsveckor men det går bara inte!
Idag blir det i alla fall lyxlunch på stan, eftersom det är lite lugnare med jobb just mitt på dagen.
GOTT

Saknar hästen...å jag har bara varit ifrån stallet en enda kväll :-)
Har vant mig vid att kunna åka dit varenda dag nu!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min enda fråga blir...Du får väl lön efter tiden du jobbar???!! Så du inte jobbar 60 timmars veckor och får nöja dig med 40 timmars lön?

G. sa...

Nix. Jag ska hålla 40-timmarsveckor. Ingen övertid.
Får försöka plocka ut lite tid nästa vecka! Om det går...

Anonym sa...

Oh nooo....:-(